Dzień w Raju

Piątek, 19 września 2014 · Komentarze(2)
Kategoria prawdziwe MTB
W ramach współpracy z team29er.pl dostałem zaproszenie od firmy KROSS na dzień testowy do Świeradowa Zdroju. Z domu to szmat drogi wozem, ale możliwość pojeżdżenia na nowych rowerach na 2015 po Singletrack pod Smrekiem wraz z aprobatą lepszej połowy, nie mogła pozostać niewykorzystana.
Zakwaterowanie dostaliśmy w hotelu z wieloma gwiazdkami. Super jedzenie. Warunki wypoczynkowe mega. Tylko internet słaby, ale i tak nie miałem siły kompa odpalić - ani po drodze w wozie, anie po całodniowym śmiganiu  ;)
Z przerwą na obiad, przejeździliśmy cały dzień po rewelacyjnych ścieżkach po Czeskiej  i po Świeradowskiej stronie. Z uwagi na kontuzje kolegi (złamane żebra podczas gry w piłkę nożną ;) nie ruszyliśmy tych bardziej ambitnych. Ale i tak było nieziemsko.

Muszę tam się wybrać na dłużej w przyszłym roku. To jest po prostu pewnik.
Rowery Krossa bardzo fajne. Objeździłem Moony Z od 1 do 3 na średnich kołach. Świetna zabawa, choć z pewnością przygotowane ścieżki nie były wystarczająco wymagające jak na ich możliwości.

Runda na B 12 była niesamowita. Lekki twentyniner z karbonową ramą i napędem 1x11 latał wręcz. Pod każdym depnięciem miałem wrażenie że chce wyskoczyć spode mnie ;D
Mam nadzieję że jeszcze na tych rowerach będę miał okazje pośmigać ...